NOTEIKUMI – DISTANCES LĪGUMS PAKALPOJUMAM
Šie noteikumi attiecas uz pakalpojuma sniegšanu uzņēmuma "ArtOne SIA" meistarklašu studijā, kas atrodas Latvijā, Zigfrida Annas Meierovica bulvārī 4, Rīgā. Pakalpojumu var rezervēt attālināti, veicot samaksu caur mūsu mājaslapu artone.lv vai izmantojot mūsu mājaslapā norādītos saziņas kanālus. Pirms dalības pakalpojumos ir obligāti jāreģistrējas, sazinoties ar mums pa norādītajiem komunikācijas kanāliem.
-
Pakalpojuma apraksts:
"ArtOne SIA" piedāvā dažādas radošas meistarklases ar profesionālu mākslinieka palīdzību. Pakalpojumu sniegšana var notikt tikai klātienē. Pilni pakalpojuma sniegšanas noteikumi pieejami paša pakalpojuma aprakstā vai mājas lapas apakšā sadaļā “Lietošanas noteikumi”. Šie noteikumi un nosacījumi ir saistoši. Samaksa par pakalpojumu nozīmē piekrišanu šiem noteikumiem.
Atbilstoši Latvijas tiesību aktiem pakalpojumu sniegšanas līgumam ir jābūt skaidri noteiktam, lai aizsargātu patērētāja tiesības saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
-
Samaksa par pakalpojumu:
Samaksa par pakalpojumu tiek veikta caur mūsu mājaslapu artone.lv vai samaksājot klātienē, ar skaidru naudu vai maksājumu karti. Reģistrācija un samaksas veikšana ir nepieciešama pirms pakalpojuma sniegšanas, lai garantētu dalību meistarklasē.
Piezīme: Saskaņā ar Latvijas Republikas nodokļu likumiem, uzņēmums ir atbildīgs par pievienotās vērtības nodokļa (PVN) iekasēšanu un nomaksu, ja tas attiecas uz sniegto pakalpojumu.
-
Aizkavēšanās un atgriešanās nosacījumi:
Ja dalībnieks nevar piedalīties rezervētajā meistarklasē, viņam ir jāinformē uzņēmums "ArtOne SIA" vismaz 24 stundas iepriekš, zvanot pa tālruni 29606556 vai rakstot uz e-pastu artone.latvia@gmail.com.
Ja rezervētā meistarklase tiek atcelta mazāk nekā 24 stundas pirms norakstītā laika, samaksātā summa netiek atgriezta, tomēr saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu patērētājiem ir tiesības saņemt samaksas atgriešanu, ja pakalpojums tiek atcelts no uzņēmuma puses.Ja "ArtOne SIA" ir jāatceļ vai jāmaina meistarklase mūsu dēļ, klients var izvēlēties pilnu samaksas atgriešanu vai bezmaksas pārcelšanu uz citu datumu, atkarībā no pieejamības. Ja pakalpojuma sniegšana ir neiespējama ārkārtēju apstākļu dēļ, piemēram, dabas katastrofu gadījumos, klientam tiek piedāvāta pilna samaksas atgriešana vai cita pakalpojuma izvēle.
Uzņēmums apņemas ievērot Vispārējās datu aizsardzības regulas (GDPR) prasības, nodrošinot klientu personas datu aizsardzību.
-
Pārtraukumi un atteikšanās:
Ja klients ir reģistrējies pakalpojumam un vēlas atteikties no dalības pirms pakalpojuma sākuma, tas var tikt darīts atbilstoši šiem noteikumiem, sazinoties ar "ArtOne SIA" pa iepriekš minētajiem saziņas kanāliem. Atteikšanās tiesības ir spēkā tikai līdz pakalpojuma sniegšanas sākumam un saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un citiem attiecīgiem tiesību aktiem.
-
Vispārīgie noteikumi:
"ArtOne SIA" patur tiesības mainīt pakalpojumu piedāvājumu un cenu politikā. Šie noteikumi ir spēkā kopš to publicēšanas datuma un ir obligāti gan klientiem, gan uzņēmumam.
Tiesiskā atbildība: Visi strīdi, kas izriet no šiem noteikumiem, tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu, ievērojot Civillikuma attiecīgos noteikumus par līgumiem un tiesiskajām sekām.
Citas prasības un jautājumi saistībā ar pakalpojumu nodrošināšanu tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu, tostarp, bet neaprobežojoties ar, Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, nodokļu regulējumiem un normām, kas attiecas uz elektronisko tirdzniecību.